Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS ØSTLANDET KONKURRANSE


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Hei, alle!

 

Det blir lokal konkurranse på østlandet i år også. Selv om vi ikke får den samme rammen rundt som vi har hatt på Haugenstua.

 

IPMS ØSTLANDET KONKURRANSE 2007

 

Dato: lørdag 9. juni, 2007

Sted: Skedsmo bilbliotek på Strømmen.

 

Vi har fått låne to fine møterom innerst i biblioteket. Disse kan slås sammen til et rom. Det er lyse, trivelige rom. Og jeg antar at det faktisk kan komme noen for å kikke på i år. Jeg var på biblioteket i dag og det var en del folk der.

 

Konkurransen kommer til å ha bare en dags varighet. Vi satser på å gjøre unna bedømming og premiering og hele baletten på lørdagen og så møtes vi på et lokalt spisested etter konkurransen for litt sosialt samvær.

 

Tidspunkter, veibeskrivelse, parkeringsmuligheter o.s.v. kommer vi tilbake til. Bare sørg for å sette av datoen allerede nå!

 

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jo det var så sant... hvordan er klasseinndelningen?  :shifty:

 

Det var det ikke plass til på plakaten, så jeg har ikke glemt det hvis det er det du insinuerer. :shifty: Heller bevisst utelatt.

Bare kom med modellene dine du, så skal vi nok finne en klasse til dem. ;) Hvis du har lyst, så kan du jo gjette hvordan klasseinndelingen blir...

 

 

R. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle!

 

Etter konkurransen vår 9. juni. ca kl. 1800, møtes det som har lyst og anledning på Restaurant EGON på Lillestrøm for mat og drikke og hyggelig lag. Rastauranten ligger i Storgata 25. (firkanten med "1" i på kartet). Hvis noen vet eller er ganske sikre på at de skal bli med på Egon, så si gjerne ifra slik at jeg kan få bestillt bord til ca. antall personer.

 

Egonkart.gif

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er et kart hvor dere kan finne Skedsmo Bibliotek hvor konkurransen skal være.

 

Firkanten med "1" viser hvor biblioteket ligger. Adressen er Støperiveien 28.

 

Det RØDE krysset like til venstre viser hvor Motormuseet ligger (Strømmen Storsenter).

Det SVARTE krysset litt lenger nord ved rundkjøringen viser hvor Smallsize/Hobbyland ligger (jeg kan ha markert nabobygningen, men det er i alle fall ikke langt unna... ::)).

 

bibliotek1.gif

 

Vel møtt!

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg på til spising på lørdagskvelden, og fikk vite at så langt er jeg den eneste som har meldt fra om at jeg er temlig sikker på å bli med på Egon...

 

Er det ingen flere som skal være med dit?

 

Håper ikke dette gjenspeiler deltakelsen på konkurransen også...  :(

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.