Mats Averkvist Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 De som ønsker være på Haugenstua fredag før LU og gjøre de siste finpussingene er hjertelig velkomne. Jeg er der fra kl. 18. Kaffe kan bli servert. De som ønsker spise og drikke noe utover det må gjerne ta med et eller annet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Ja?? Kan vi forvente at det er noen som kommer, eller? Eller blir Mats og jeg sittende for oss selv hele kvelden? Nåja. Tida går fort i godt selskap, så vi skal nok få det hyggelig lell, vi. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Mulig jeg soser meg en tur hvis tiden tillater det!! ...men jeg har min tvil..... -Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Vi får nesten se hvordan det går med tida og hvor fort vi kommer oss til Oslo. Men det hadde jo vært gøy å titte innom. Kanskje det er noen byggesett som må repareres også... :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts