Vidar Ringstad Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Har ikke hørt annet enn at medlemsmøtet er som vanlig nå førstkommende tirsdag. Regner med at "alle" møter opp.Setter over kaffen ca kl 1730 . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Vi sees, Vidar. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Ja, jeg har vært litt opptatt de siste 48 timene, men det var selvsagt meninga å informere om at JA, det blir vanlig medlemsmøte tirsdag 13/3. Vi må faktisk også ha et medlemsMØTE, ikke bare "medlems-sitte-på-stoler-og-drikke-kaffe-og-prate" slik vi pleier. Hovedtemaene blir: Nytt møtelokale LU2007 R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 ... ikke bare "medlems-sitte-på-stoler-og-drikke-kaffe-og-prate" slik vi pleier. Men det blir vel litt av det også ...? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted March 11, 2007 Author Share Posted March 11, 2007 Men det blir vel litt av det også ...? Nils Ja,det må vi .Hører liksom med det da . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 13. mars er en fin dag... ;) Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted March 11, 2007 Author Share Posted March 11, 2007 13. mars er en fin dag... ;) Henrik Ja,da er det bare og forklare seg . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Jeg blir stor gutt... eh... enda større... :D Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Bursda ?? Da må du ta med kake !! Jippi ! Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted March 11, 2007 Author Share Posted March 11, 2007 Henjik bjij dooor dutt på marsmøtet ;D. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Du må se å få registrert deg på kalenderen også da Henrik.......slik at vi ikke glemmer det neste år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Hey-hey! Bursdagsfest! Jeg er også mars-barn, men jeg sier ikke når. Nils: Selvfølgelig blir det kaffeslabberas også. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Henjik bjij dooor dutt på marsmøtet ;D. Vidar hehe. "dutti-dutti-dutti" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Gran Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Oj-oj - kake! Jeg kommer i alle fall - og så tar jeg med inkasso-kassa! Når pengene i kisten klinger ... osv. Det er det ålreite ved å være kasserer. Ses i morgen kveld! Nils G PS. Tar som vanlig med Vikingen - nå er vikingtida snart slutt ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Hva med litt fleinsoppkake først, så kan vi beskue vikingen etterpå. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Det er nok usikkert om jeg kommer i morgen... Så kaken må dere nok stå for selv, i så fall. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Gran Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Er det sant!? Blir det flenisoppkake!!! Dvs. halisunogen kake med uønskede bivirkninger. Deretter litt modelbygging ... Marsmøtet vil gå over i historien som det som tok kaka! Nils G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Er det sant!? Blir det flenisoppkake!!! Dvs. halisunogen kake med uønskede bivirkninger. Deretter litt modelbygging ... Marsmøtet vil gå over i historien som det som tok kaka! Nils G etterpå kan dere jo male litt stridsvogn kamo.... Og vi som ikke er der kan se "Kelly's Helter" for å få et lite innblikk i hvordan dere har det..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts