Per Einar Jansen Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 :) Nærmer seg LU nå, og jeg har tenkt å holde et par foredrag. Et vil omhandle Flyvåpnet/Luftforsvaret fra ca 1946 og frem til 1972. Dette blir en liten bildekavalkade av flytypene og skvadronene i disse årene. Noen har hørt dette foredraget før, men sikkert andre som vil være interesert. Det andre vil omhandle Flyvåpnet/Luftforsvaret i FN-tjeneste fra 1958 frem til 1979. Dette vil også bli en liten bildekavalkade hvor jeg forteller litt om tjenesten i generelle ordelag. Lurer også på å lage en liten kavalkade over Otterne i Flyvåpnet/Luftforsvaret. Si fra om dette vil være noe dere vil ha interese av å se og høre på. Tar kanskje også med meg noen DVD-er som ikke så mange har sett før om dette og er av interesse. Litt F-16 flyving med 338 skvadron fra Ørlandet kan vel kanskje være noe. mvh Per Einar Quote
Ruben Husberg Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 Hei Per Einar, Dette høres mega bra ut. Alt er av interesse, men spesielt Otterne blir megabra. Happy modelling, Ruben som gleder seg til LU 2007 !! Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 Og jeg ser fram til litt FN-info. Ellers synes man jo både Catalina og Albatross er meget interessant... K Quote
Recommended Posts