Gå til innhold
  • Bli medlem

LU 2007.


Per Einar Jansen

Anbefalte innlegg

:) :)

 

Nærmer seg LU nå, og jeg har tenkt å holde et par foredrag. Et vil omhandle Flyvåpnet/Luftforsvaret fra ca 1946 og frem til 1972. Dette blir en liten bildekavalkade av flytypene og skvadronene i disse årene. Noen har hørt dette foredraget før, men sikkert andre som vil være interesert.

 

Det andre vil omhandle Flyvåpnet/Luftforsvaret i FN-tjeneste fra 1958 frem til 1979. Dette vil også bli en liten bildekavalkade hvor jeg forteller litt om tjenesten i generelle ordelag.

 

Lurer også på å lage en liten kavalkade over Otterne i Flyvåpnet/Luftforsvaret. Si fra om dette vil være noe dere vil ha interese av å se og høre på.

 

Tar kanskje også med meg noen DVD-er som ikke så mange har sett før om dette og er av interesse. Litt F-16 flyving med 338 skvadron fra Ørlandet kan vel kanskje være noe.

 

mvh Per Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.