Vidar Ringstad Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Regner med at alle husker årets første møte på Haugenstua førstkommende tirsdag 9/1 . Er ikke sikker på om det blir noe demo av noe tema,men vi skal da få det hyggelig uansett . Vidar Quote
Henrik Melvold Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Det står mer om hva som skjer på det møtet i denne tråden . Henrik Quote
Vidar Ringstad Posted January 6, 2007 Author Posted January 6, 2007 Hehe,og hvis det ikke blir noe annet kan jeg vise hvordan dere bare bare setter fra dere figurer uten og gjøre noe mere med dem . Vidar :'( Quote
Henrik Melvold Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Hehe,og hvis det ikke blir noe annet kan jeg vise hvordan dere bare bare setter fra dere figurer uten og gjøre noe mere med dem . Vidar :'( Hehe. Og så kan jeg fortelle hvordan man stabler halvferdige panservogner i hylla på en mest mulig plassbesparende måte sånn at man får inn mange. Henrik Quote
Mats Averkvist Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Jeg kan fortelle litt om referanser så man ikke får bygget noe i det hele tatt... Quote
Recommended Posts