Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellflys LN-BDR


Anbefalte innlegg

Jeg meldte meg på med LN-BDP/DBP som forbilde, men siden onkelen min bare fløy BDR på flottører må det jo bli den i stedet. Resultatet blir altså en kanarigul Mk. IV med flottører. Planen min er å forsøke å beskrive en typisk brukssituasjon for denne klassiske sliteren. Siden jeg synes det blir mer interessant å fortelle en historie enn å "bare" vise frem hardwaren skal jeg jobbe litt med last og muligens en figur eller to.

 

Når jeg tenker etter blir det en del førstegangsopplevelser på meg i dette prosjektet:

- Første lakkeringsjobb med airbrush,

- Første gang jeg bruker akryllakk,

- Første gang jeg rigger et fly.

Kanskje jeg skal prøve meg på litt "vann" også. Detta blir gøy.

 

Dette er blant de andre tingene jeg har tenkt å gjøre:

- Åpne en eller to dører.

- Detaljere noe på interiøret. Kommer ikke til å legge meg på noe høyt nivå.

- Pusse ned de latterlige undersidene av vingene. Ser ut som om flyet er trukket med pølseskinn.

- Frontruten er som Lego, så den skal jeg skifte ut.

Og en haug andre ting.

 

Jeg har ikke noe egnet objektiv for gode makrobilder etter at jeg kjøpte nytt kamerahus, men skal fikse noe snart. Bilder kommer!

 

Mvh Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.