Kristian Rasmussen Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Jeg meldte meg på med LN-BDP/DBP som forbilde, men siden onkelen min bare fløy BDR på flottører må det jo bli den i stedet. Resultatet blir altså en kanarigul Mk. IV med flottører. Planen min er å forsøke å beskrive en typisk brukssituasjon for denne klassiske sliteren. Siden jeg synes det blir mer interessant å fortelle en historie enn å "bare" vise frem hardwaren skal jeg jobbe litt med last og muligens en figur eller to. Når jeg tenker etter blir det en del førstegangsopplevelser på meg i dette prosjektet: - Første lakkeringsjobb med airbrush, - Første gang jeg bruker akryllakk, - Første gang jeg rigger et fly. Kanskje jeg skal prøve meg på litt "vann" også. Detta blir gøy. Dette er blant de andre tingene jeg har tenkt å gjøre: - Åpne en eller to dører. - Detaljere noe på interiøret. Kommer ikke til å legge meg på noe høyt nivå. - Pusse ned de latterlige undersidene av vingene. Ser ut som om flyet er trukket med pølseskinn. - Frontruten er som Lego, så den skal jeg skifte ut. Og en haug andre ting. Jeg har ikke noe egnet objektiv for gode makrobilder etter at jeg kjøpte nytt kamerahus, men skal fikse noe snart. Bilder kommer! Mvh Kristian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Einar Jansen Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 :) Gleder meg til å se bildene Kristian. Spennende forbilde du har begitt deg ut på. mvh Per Einar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Brantenberg Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Halla Kristian Første gang med akryl. Hvis du bruker Tamiya: gled deg! Resten høres værre ut... Kim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Det er bare å gi gass Kristian. Hvis du lager noen dekaler, så er jeg VELDIG innteresert i et sett !!!!!! Du har kanskje allerede lagret disse bildene av BDR ??. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Og noen til... R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Rasmussen Posted January 3, 2007 Author Share Posted January 3, 2007 Jo takk, Ruben; bedre bildereferanser kan man ikke ønske seg! PEJ: Ikke blås opp forentningene, er du snill. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Fine bilder! Disse bildene burde vært lagt til lenka med referansebilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts