Ruben Husberg Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Vi kjører et møte denne Onsdagen, så vi slipper å vente helt til siste Onsdag i Januar før neste møte. Jeg tar med noe å bite i, så kan andre ta med godt humør...... Jeg ordner opplåsing og er der fra kl 19:00. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Jeg kommer ihvertfall så da er vi to. Vi får mimre om gode gamle dager. Eller forrige måned. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted December 20, 2006 Author Share Posted December 20, 2006 Da var 2006 over for RPMF. Det var faktisk 10 stk som hadde anledning denne kvelden, og fikk slått i hel et par timer med raddel, gløgg og sjokoladekake. Vi sees igjen i 2007 !! Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts