Jump to content

Recommended Posts

Guest Jan Erik Johansen
Posted

Strever med en kongetiger og en (heter det ett i denne sammenhengen tro) Neshorn, så vi får se hva det blir til. Skal (kan) man bidra med noe ellers?

:) Janse

Posted

Du kan jo selge lodd!  :)

Det blir gløgg, det blir pepperkaker, det blir loddsalg og swapmeet. Og, som også nevnt, kåring av beste modell "fra dyreriket".

Har jeg glemt noe nå? Får spørre Terje som har gjort dette før.

R.

Guest Smallsize
Posted

Hallo Gutter

VI MÅ JO HA MARSIPAN KAKE.................Tradisjon å det...........

Lars :P

Posted

Har du snakka med Torgeir nå, da? Spiser vi ikke nok annen fy-mat i jula? :shifty: Jeg kan ikke huske at vi hadde marsipankake i fjor, og Terje nevnte ikke dette som spesiellt punkt da jeg i en PM ba om en oversikt over tradisjoner i forbindelse med julemøtet. Ei heller Nils G.

MEN:

Vi kan godt ha marsipankake. Det er jo skikkelig digg. :thumb: Det avhenger imidlertid av at noen som bor i nærheten av Haugenstua kan påta seg å fremskaffe en marsipankake fra en lokal baker til, tja, hvor mange blir vi, 30? 40? Jeg er ikke interessert i å drasse en marsipankake opp helt fra Tønsberg. Det er for stor sjanse å ta.

Så! Noen som melder seg frivillig? Alle utlegg i forbindelse med fremskaffelsen av nevnte kake, refunderes selvsagt fra IPMS Østlandet!

R. :)

Guest Smallsize
Posted

Plissssss...aaa Heidi.....Du er jo best på detta........... wOOt wOOt wOOt

Lars

Posted

Da har jeg offisielt resignert fra ambisjonen om å stille Greyhounden i "dyrekonkurransen". I går kveld nådde motivasjonen et foreløpig lavpunkt og jeg satte meg ned og så "Yamato" i stedet. Det var jo en bra film :thumb:, men ikke så bra som den sørkoreanske "Brotherhood of War" :praise:

R.

Posted

Jeg hadde tenkt å prøve å være der sånn ca. 1730, men jeg har jo ingen nøkkel... :(

Ellers oppfordrer jeg også alle til å ta med seg sine pågående prosjekter og vise fram. Vi prøver å rigge til noen "prosjektbord" for anledningen.

Kåringen av "beste dyr" blir forresten hverken foretatt ved dommerdømming eller deltakerdømming, men publikumdømming. ;D

Modellene blir nummerert, alle får/trekker en lapp, skriver nummeret på den modellen de liker best og putter i en boks. Så teller styret opp litt utpå kvelden. Og for å lage minst mulig kontrollfunksjoner som tar tid (det blir nok annet for oss i styret å gjøre): man kan stemme på sin egen modell! Jeg tror ikke den ene stemmen kommer til å bli avgjørende likevel...

Hvis han er der og det er interesse for saken, kommer også Niclas G. til å vise en video. Her er det demo av NASAM-systemet for amerikanske stjernegriser, litt F-16 overflygning, litt pyroteknikk, litt helikopter og Secret Service med store solbriller og stygge dressjakker... ;D

Til slutt: Det blir ikke bare pepperkaker. Det blir andre kaker også for de som er interessert i det. :shifty:

Vel møtt! :thumb: