Henrik Melvold Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 12.12. er årets siste møte i IPMS Østlandet. Swapmeet, gløgg osv osv. Er det mange som har bygget noe i konkurransen "Fra dyreriket"? Selv så har jeg vel en kongetiger sånn rimelig ferdig... Henrik Quote
Guest Jan Erik Johansen Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Strever med en kongetiger og en (heter det ett i denne sammenhengen tro) Neshorn, så vi får se hva det blir til. Skal (kan) man bidra med noe ellers? Janse Quote
Henrik Melvold Posted December 6, 2006 Author Posted December 6, 2006 Du kan jo høre med Roar Stensrud om det er noe ekstra du kan bidra med... Henrik Quote
Roar Stensrud Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Du kan jo selge lodd! Det blir gløgg, det blir pepperkaker, det blir loddsalg og swapmeet. Og, som også nevnt, kåring av beste modell "fra dyreriket". Har jeg glemt noe nå? Får spørre Terje som har gjort dette før. R. Quote
Guest Smallsize Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Hallo Gutter VI MÅ JO HA MARSIPAN KAKE.................Tradisjon å det........... Lars Quote
Roar Stensrud Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Har du snakka med Torgeir nå, da? Spiser vi ikke nok annen fy-mat i jula? Jeg kan ikke huske at vi hadde marsipankake i fjor, og Terje nevnte ikke dette som spesiellt punkt da jeg i en PM ba om en oversikt over tradisjoner i forbindelse med julemøtet. Ei heller Nils G. MEN: Vi kan godt ha marsipankake. Det er jo skikkelig digg. Det avhenger imidlertid av at noen som bor i nærheten av Haugenstua kan påta seg å fremskaffe en marsipankake fra en lokal baker til, tja, hvor mange blir vi, 30? 40? Jeg er ikke interessert i å drasse en marsipankake opp helt fra Tønsberg. Det er for stor sjanse å ta. Så! Noen som melder seg frivillig? Alle utlegg i forbindelse med fremskaffelsen av nevnte kake, refunderes selvsagt fra IPMS Østlandet! R. Quote
Arild Moland Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Heidi, når du henger med i en hobby som denna, så må du finne deg i å bli oppfatta som en av gutta Ta det som et kompliment. Arild Quote
Guest Smallsize Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Plissssss...aaa Heidi.....Du er jo best på detta........... wOOt Lars Quote
Roar Stensrud Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Da har jeg offisielt resignert fra ambisjonen om å stille Greyhounden i "dyrekonkurransen". I går kveld nådde motivasjonen et foreløpig lavpunkt og jeg satte meg ned og så "Yamato" i stedet. Det var jo en bra film , men ikke så bra som den sørkoreanske "Brotherhood of War" R. Quote
Jan Andreassen Posted December 11, 2006 Posted December 11, 2006 Har tenkt å rakle meg utpå E-6 i morra, fra når sånn ca klokke er det folk der i morra ? Jan Quote
Henrik Melvold Posted December 11, 2006 Author Posted December 11, 2006 Fra 18-tiden er det nok garantert folk der. Mulig at jeg kommer tidligere, men jeg kan dessverre ikke love noe. Henrik Quote
Roar Stensrud Posted December 11, 2006 Posted December 11, 2006 Jeg hadde tenkt å prøve å være der sånn ca. 1730, men jeg har jo ingen nøkkel... Ellers oppfordrer jeg også alle til å ta med seg sine pågående prosjekter og vise fram. Vi prøver å rigge til noen "prosjektbord" for anledningen. Kåringen av "beste dyr" blir forresten hverken foretatt ved dommerdømming eller deltakerdømming, men publikumdømming. Modellene blir nummerert, alle får/trekker en lapp, skriver nummeret på den modellen de liker best og putter i en boks. Så teller styret opp litt utpå kvelden. Og for å lage minst mulig kontrollfunksjoner som tar tid (det blir nok annet for oss i styret å gjøre): man kan stemme på sin egen modell! Jeg tror ikke den ene stemmen kommer til å bli avgjørende likevel... Hvis han er der og det er interesse for saken, kommer også Niclas G. til å vise en video. Her er det demo av NASAM-systemet for amerikanske stjernegriser, litt F-16 overflygning, litt pyroteknikk, litt helikopter og Secret Service med store solbriller og stygge dressjakker... Til slutt: Det blir ikke bare pepperkaker. Det blir andre kaker også for de som er interessert i det. Vel møtt! Quote
Henrik Melvold Posted December 11, 2006 Author Posted December 11, 2006 Sannsynligvis (med 95% sikkerhet sånn ca.) er jeg der i god tid før 1730 og kan låse opp. Mulig at en av de andre gutta kanskje har mulighet for å låse opp for deg, men det må de svare for selv. Henrik Quote
Roar Stensrud Posted December 11, 2006 Posted December 11, 2006 Jeg kommer nå uansett så tidlig jeg kan. Får heller drikke kaffe på nærmeste sjappe hvis det ikke er folk i lokalet ennå. R. Quote
Recommended Posts