Carl Bretteville Posted May 13 Share Posted May 13 (edited) Det blir bygg av Sword sin RF-84F etter tilldeling fra EInar. Blir nok bygget rett ut av boksen med unntak av Nils dekaler. som jeg fant på eBay for ett år siden. Selve settet er sansynlig plukket på en tur innom HobbyM i januar 2019. Foreløpig plan er å stirre metallfinishdemonen i hvitøye og male den i tidlig "ulakkert" skjema og 'T3' merking. NMF er noe jeg ikke her våget meg på så langt, så det ligger ann til et parallellbygg for å kunne teste ut hva jeg skal bruke og hvordan. Har noen krukker med AK Extreme Metal og noe fra Mr Hobby. Uansett et godt stykke frem dit. Parallellen blir nok et T-33 fra Hasegawa. Må ha med boksen To sprues med grågrønn plast. En sprue med klar plast. Tidlig og senere sete (MB mk 5 tror jeg) i resin. Blir å bruke tidlige setet. Detaljene er der, men linjene er grunne. Edited May 13 by Carl Bretteville 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Bretteville Posted August 16 Author Share Posted August 16 Litt har skjedd i løpet av sommeren. Jeg overdriver ikke når jeg sier at dette settet trenger hjelp. Ikke akkurat 'shake & bake'. My testing, innlegging av støtter, bruk av tape for å holde ting sammen. Arbeidene til Nils, Nils, Tormod, Ole, Torkel og meg selv etter "Grimsøy weekend modellers" i slutten av juni. Vingene som ble satt sammen har fått stappet sammenpresset luftgeværammunisjon i hulrommene for å gjelpe til med å holde nesehjulet på bakken. Tannpirkertesten. Det ser it til at det holder med vekt, men det vil bli lagt inn litt mer for å være sikker. Støtter og hjelpekanter legges til av Evergreen, inkl 'lepper' til kameraglassene som skak settes inn etter at skrogdelene er satt sammen, men passer akkurat i påningen. Kontoret, ovnsrøret og nesehjulsbrønnen med enda mere blyammunisjon festet med epoxy. Kameraene under arbeid. Og slik ble de. Synes det ble et OK resultat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted August 16 Share Posted August 16 Takk for oppdateringa! Godt å se at det jobbes med saken. Dette blir bra. Jeg ser fram til at det kan plasseres flere modeller i monteren på Gardermoen etter Skala 2025. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts