Knut Erik Hagen Posted January 10 Share Posted January 10 Her kommer resultatene for 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Erik Hagen Posted March 13 Author Share Posted March 13 Etter tre runder leder Kåre Paulsen, det har vært god produksjon i hans personlige stridsvognfabrikk. Januarmøtet måtte jeg melde forfall til pga sykdom, men resultatene er lagt inn. Februarmøtet fikk jeg med meg, men uten å ha med kamera. Marsmøtet, da var både kameraet og jeg til stede. En klar vinner var Tormods 1:48 Focke-Wulf Ta 152H-0 i et særs godt utført kamuflasjeskjema. Bernt hadde en vignett i 1:72 med finsk Me 109 og Brewster Buffalo Kjetil Gulli hadde en Me 109E nattjager som kameraet nektet å stille skarpt på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Erik Hagen Posted April 13 Author Share Posted April 13 (edited) Aprilkonkuransen ble svært jevn, etter å ha telt stemmesedlene forlengs og baklengs ble resultatet som følger: Månedens vinner var Kim Brantenberg med 1:48 skala Me 109G i finske farger. Annenplassen ble delt mellom Kjetil G (1:35 Sturmtiger) og Therese T (1:72 Star Wars Tie Interceptor). Det var bare tre poeng som skilte første og annenplass Edited April 13 by Knut Erik Hagen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Erik Hagen Posted June 11 Author Share Posted June 11 Fem modeller i minikonken for mai. Vinner var Tormod S. med F-111F i 1:72 foran Håvard F. med en vignett fra Paris (1:35) og Kjetil Gulli med en sovjetisk AT-P kanontrekker. Morten Pedersen fortsatte serien av alternative sjøfly og flybåter i Luftforsvarets tjeneste med en Mitsubishi og Grumman Duck. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts