Gå til innhold
  • Bli medlem

Erstatningsmodell: de havilland Vampire MK. 3. (Tildelt Erik Torp)


Anbefalte innlegg

Jeg får holde det jeg lover.

 

Her er et nærbilde av det røde lyset på venstre vinge på det sveitsiske eksemplaret på flymuseet på Sola sjø.

rySoIhu.jpg

 

Dette bildet er tatt av lyset på høyre vinge på en Vampire som deltok under Tiger Meet på Ørlandet i 2012:

 

JUKvYE1.jpg

 

Jeg bora fra innsida og fylte henholdsvis rød og grønnblå maling blanda med litt svart i hulla på modellene mine. Det svarte beslaget i bakkant av lyset er en liten detalj å merke seg.

 

Endret av Einar Sandvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjemper i mot denne Vampiren. Da jeg skull borre opp navigasjonslys så brakk boret akkurat da jeg var ferdig, så jeg må nok gå for sedvanlig rød/grønn clear… I tillegg brakk en av vingetuppene som corn flakes på første forsøk. Jeg hadde heldigvis et sett ekstra vingetupper fra et Mk 52 sett og da brakk som sagt boret 😖

 

Ellers har jeg lekt litt med farger. Så langt leder Alclad Dull Aluminium. Et dårlig bilde men den ser bra ut i naturlig lys. 
 

CE63ACD2-B3D0-4FE1-BA88-A8D0997C8A02.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.