Ruben Husberg Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Hei ! Husk møte nå på Onsdag, på Flyhistorisk Museum på Sola kl 19:00. Inngang på baksiden av museet. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein E Nåvik Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Satser på å få det til men det er "litt" travelt på jobb Mulig jeg kommer litt sent . . . . mvh Øystein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted October 26, 2006 Author Share Posted October 26, 2006 Det ble som vanlig en trivelig kveld, med totalt 14 stk som møtte opp. Jeg kom rett ifra flyplassen etter to uker på plattformen, så jeg hadde ikke kamera med. Kyrre hadde med seg noe flotte modeller som sikkert har vært å se på LU tidligere. Det var to Spitfire og en ME262 i 1/48 og en Mosquito og Boufighter i 1/72. Nå er det bare å se frem til den lokale konkuransen den 4.11. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Gamle modeller blir som nye. Det er bare å flytte litt på seg og få et nytt publikum. Hyggelig på onsdag ja. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts