Jan Erik Johansen Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 (edited) F-16 A 1/72. Denne skal plasseres i en monter i kafeen som reklame for de neste flyene som kommer i utstillingen. Dette er en av de tre modellene som antas å haste mest. Edited September 28, 2020 by Jan Erik Johansen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Jeg har et par ferdigbygde F-16A i skala 1:72 i skapet. Jeg kan donere en av dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Slik ser de ut: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted September 28, 2020 Author Share Posted September 28, 2020 Da velger du selv hvilken du vil donere Einar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Greit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 671 er finest, da..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 29, 2020 Share Posted September 29, 2020 Ja, jeg heller i retning av at det blir den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 Nå er F-16AM 671 med tigerdekor på halen plassert på Forsvarets flysamling Gardermoen. Det kan hende jeg bygger en ny slik, for jeg kjøpte nye tigerdekor-dekaler og scab-plater billig fra samlinga etter tigermesteren, Espen Hoff, som ble solgt av Trondheim Plastmodellklubb under Skala 2022. Modellbyggere sverma "som fluer rundt kumøkk" rundt borda med byggesettsamlinga. Hele den store byggesettsamlinga ble solgt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts