Danilo Fritzsche Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 hei, jeg er ny medlem og har et spørsmål. Finnes Trdhm et butikk man kan handle material til å bygge form (silikon)? Takk på forhand 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 Velkommen i klubben! Jeg vet dessverre ikke om noen forhandler av silikon i Trondheim, men andre vet kanskje. Vi har møte førstkommende mandag. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 (edited) Du må nok på nettet for å handle slikt, og disse kan anbefales: https://www.sloyd-detaljer.no/sortiment/skape-dekorere/silikongummi-stopeplast/ Edited February 8, 2019 by Geir Hogga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danilo Fritzsche Posted February 8, 2019 Author Share Posted February 8, 2019 mange takk. Hvor møtes dere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 4 timer siden, Danilo Fritzsche skrev: mange takk. Hvor møtes dere? Møte er i kjelleren i bygget som tilhører Allskog, det er Trondheim Bilbanecenter som holder til der og vi leier av dem igjen. Adressen er: Ingvald Ystgaards veg 13Ahttp://www.tbbc.no/ Du er velkommen til oss, møtet begynner kl 19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danilo Fritzsche Posted February 10, 2019 Author Share Posted February 10, 2019 ved ikke om jeg orker det i morgen men på neste møte om 14 dager vil jeg gjerne stikk innom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 10, 2019 Share Posted February 10, 2019 Vi har bare møter en gang i måneden, og det er den andre mandagen i hver måned fra kl. 19 og utover. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts