Jump to content

Recommended Posts

Posted

Styret har jobba med saken siden forrige Skala. Vi har vurdert noen alternative lokaler til Folkets Hus i Drammen, men alle har vist seg å ha noen svake sider, så det er mulig vi ender opp med Drammensalternativet likevel. Tidspunktet vi fortrinnsvis går inn for, er siste helga i mars. 

Einar S

• Me like! 1
Posted

Det er ønskelig at tidspunktet for SKALA 2019 blir spikret så raskt som mulig. Dette da flybilletter har en tendens til å øke kraftig i pris jo nærmere man kommer. Norwegian kjører supersalg frem til 10.januar, for min del er billettprisen nå 1/3 av det normale.

• Me like! 1
Posted (edited)
44 minutter siden, Reidar Berg skrev:

Det er ønskelig at tidspunktet for SKALA 2019 blir spikret så raskt som mulig. Dette da flybilletter har en tendens til å øke kraftig i pris jo nærmere man kommer. Norwegian kjører supersalg frem til 10.januar, for min del er billettprisen nå 1/3 av det normale.

Det bifaller jeg, for å sørge for at flest mulig kommer til Skala. Har vært lite å høre siden Skala i fjor. Sted og tid er en ting. En annen ting er om det blir det samme opplegg? Blir det 1 eller 2 dager, og andre ting som har blitt foreslått og diskutert på årsmøter? Skal det være noen Skalakomité med påfølgende obligatorisk diskusjon om frivillighet, osv?

Folket hungrer etter info - opplys oss 😁😎

Edited by Rune Haugen
Posted

Det er ikke så lett å få tak i lokaler som har plass, ligger sånn tålelig tilgjengelig og som kan leies til vårt formål. Det er en del alternativer som er vurdert og samtlige har bommet på et eller flere av de forannevnte krav.

Janse

• Lei meg 1