Edward H. Valholm Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Hei Vi inviterer alle som er interesserte i å delta med å få arrangert neste års SKALA å melde seg på i SKALA-komitéen. Oppgaver for gruppen er bla. - Finne sted/tid - Gjennomføring av fotografering av modeller - Design av plakat - Få tak i dommere - Få tak i funksjonærer - Holde orden på de som har behov for salgsbord - Invitere butikker og andre som ønsker å ha salgsbord Ta kontakt med Edward, Jan Erik, Kåre, Jørgen eller Einar (dvs. styret) hvis du ønsker å delta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 11, 2018 Author Share Posted November 11, 2018 Ingen har meldt sin interesse (ennå) - Men jeg er fremdeles optimist. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby Davila Ruiz Posted November 15, 2018 Share Posted November 15, 2018 Jeg føler ikke meg sikker nok til å være med. Forresten, er det allerede en dato for konkurranse? Håper den er ikke den samme helge som den i Spania jeg skal være med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted November 15, 2018 Share Posted November 15, 2018 Vi har tenkt på siste helga i mars. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby Davila Ruiz Posted November 15, 2018 Share Posted November 15, 2018 Det er greit! Jeg er tilbake og i tillegg er jeg fri i denne helge. Vær så snill å gjøre sånn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts