Jens Roger Kristoffersen Posted February 14, 2018 Posted February 14, 2018 (edited) Da takker jeg for meg som minikonk reporter og overlater pinnen til Nils som tar løpet videre i en ny tråd. Årets modellbygger 2017 pr. Mai Navn Jan Feb Mar Apr Mai Jun Aug Sep Okt Nov Des Sum Svein Ivar Braathe 10 x x x x - - - - - - = 10 Kjetil Gulli 1 x x 1 8 - - - - - - = 10 Tormod Sørvang x x 5 x 5 - - - - - - = 10 Jens Roger Kristoffersen x x x 7 x - - - - - - = 7 Ingar Vollheim x 5 x x 1 - - - - - - = 6 Nils Mathisrud x x x 5 x - - - - - - = 5 Cato Guhnfeldt 4 x x x x - - - - - - - = 4 Marius Moe x x x x 1 - - - - - - = 1 Månedens modell og kandidat til årets modell: Desember 2017: NH90, Nils Mathisrud Januar: '49 Ford, Svein Ivar Braathe Februar: T72-B, Ingar Vollheim Mars: Mustang, Tormod Sørvang April: Voodoo Mustang, Nils Mathisrud Mai: Spitfire MkIX, Tormod Sørvang Juni: Edited September 10, 2018 by Jens Roger Kristoffersen Quote
Marius Moe Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Bilder av "minikonk-modeller" 2018 IPMS Østlandet Quote
Nils Mathisrud Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Jeg ser at resultatlisten i første innlegg ikke er oppdatert siden februar. Det gjør ikke meg noe med poengene og slikt, men siden møteledelsen er flink til å legge ut bilder, er er det ikke så mye ekstra å oppdatere resultatene. Nils Quote
Marius Moe Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Årsaken er at forumet har vært "under oppussing" og i tillegg har jeg hatt resultatene. Jens Roger fikk resultatene i går og ordner det sikkert så fort han har mulighet. Ikke alltid vi har mulighet til å kaste oss over PC`en for å ordne minikonk og bilder etter møtet, men har familie som må komme forran når vi kommer hjem fra møtet. Quote
Nils Mathisrud Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Selvsagt. Jeg har god forståelse for at det blir knapt med tid. Det kan bli knepent å legge inn resultater fra mars-møtet innen midten av mai.... Spøk til side. All ros til deg og Jens Roger som sørger for at det blir møte hver måned. Siden jeg er relativ hyppig deltaker på Kjeller-møtene, så kan jeg gjerne ta på meg oppgaven å legge inn resultatene. Iallefall sålenge jeg møter selv eller får resultatene pr. epost. Alt jeg trenger er et kræsjkurs i poengberegningen. Siden mitt byggetempo og produksjon er relativt lav, er det ingen risiko for at jeg skal være inhabil. Nils Quote
Marius Moe Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Takk for det Nils, overlater til JR å svare på "resten" Quote
Marius Moe Posted June 12, 2018 Posted June 12, 2018 En modell i minikonk i Juni. Focker Dr.1 bygget av Kjetil Gulli 1 Quote
Recommended Posts