Marius Moe Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Åretse siste møte nærmer seg. Tirsdag 12 desember kl 18-12:00 er kvelden. Ta med modeller til årets siste minkonk. Modeller som er med i kåringen av årets modell er : Desember 2016: Mig-29, Lars Borge Januar: P-40B Tomahawk, Ole Kjensmo Februar: Pagani Huayra, Jens Roger Kristoffersen Mars: Con-Air, Nils Gran April: VW 1200, Marius Moe Mai: P-40B, Tormod Sørvang Juni: Wildcat,Tormod Sørvang August: Hawker Hurricane, Ole Kjensmo September: Mustang, Tormod Sørvang Oktober: Tiger I, Kjetil Gulli November: Handley Page Victor, Ole Kjensmo Håper de som har mulighet til å komme kan ta med seg "månedsmodellene". Om noen tilfeldigvis skulle ha for mange byggesett og ønsker å ta med noen for salg er det bare å ta med Vel møtt Quote
Nils Mathisrud Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Jeg ser jeg ikke er på premielista, jeg trenger kun å ta med meg selv... Nils Quote
Marius Moe Posted December 12, 2017 Author Posted December 12, 2017 Flott Nils Ikke glem deg selv Quote
Recommended Posts