Gaute Halsaunet Skrevet 11. oktober 2017 Skrevet 11. oktober 2017 Da vi på Classic Car Show i September hadde stand ved siden av Trondheim Bilbane center ble det naturlig nok litt snakk oss imellom. Vi ble tilbudt å kunne leie lokale hos dem og vi avtalte å møtes hos deres lokaler på en av deres klubbkvelder (som er hver tirsdag) i deres lokaler som har i kjelleren hos Allskog. Tirsdag 3. Oktober møtte Kjell Terje og jeg opp der på befaring og vi tok med oss info derfra på Mandagens møte. Vi ble altså enige om at fra Januar av flytter vi våre møter fra Amcar sine lokaler på Ranheim og til Ingvald Ystgaards veg 13 A på Tunga. For de av dere som kommer langveis fra betyr det noen km ekstra å kjøre men det ligger rett ved E6 omkjøringsveien og en svinger av på avkjøringsrampa rett ved. Sjekk kart her: https://kart.1881.no/?query=ingvals%20ystaards%20veg%2013a Her er noen bilder jeg tok av lokalene: Dette vil vi naturlig nok snakke mere om på neste møte, så for den som er nysjerrig på hvordan vi skal gjøre det fremover så oppforder jeg til å møte opp Siter
Einar Sandvik Skrevet 12. oktober 2017 Skrevet 12. oktober 2017 Det ser jo bra ut. Men, hvordan kommer man seg innpå omkjøringsvegen nordover derfra? Einar S Siter
Einar Sandvik Skrevet 12. oktober 2017 Skrevet 12. oktober 2017 Å ja, det ser jo greit ut. Takk! Einar S Siter
Bjørnar Norås Skrevet 12. oktober 2017 Skrevet 12. oktober 2017 Flotte lokaler og inspirerende omgivelser! Lykke til - det her blir bra! Bjørnar Siter
Håvard S. Nisja Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 Hei, Så "vi" har flyttet? Men spørsmål: er det noen busser som går i nærheten? Siter
Håvard S. Nisja Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 Og svar til meg selv: Buss nr 18! Og bussholdeplassen heter Hallfred Høyems veg. Rent personlig har jeg flaks, da bussen går bortimot fra dør til dør hjemmefra og til lokalet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.