Gaute Halsaunet Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Da vi på Classic Car Show i September hadde stand ved siden av Trondheim Bilbane center ble det naturlig nok litt snakk oss imellom. Vi ble tilbudt å kunne leie lokale hos dem og vi avtalte å møtes hos deres lokaler på en av deres klubbkvelder (som er hver tirsdag) i deres lokaler som har i kjelleren hos Allskog. Tirsdag 3. Oktober møtte Kjell Terje og jeg opp der på befaring og vi tok med oss info derfra på Mandagens møte. Vi ble altså enige om at fra Januar av flytter vi våre møter fra Amcar sine lokaler på Ranheim og til Ingvald Ystgaards veg 13 A på Tunga. For de av dere som kommer langveis fra betyr det noen km ekstra å kjøre men det ligger rett ved E6 omkjøringsveien og en svinger av på avkjøringsrampa rett ved. Sjekk kart her: https://kart.1881.no/?query=ingvals%20ystaards%20veg%2013a Her er noen bilder jeg tok av lokalene: Dette vil vi naturlig nok snakke mere om på neste møte, så for den som er nysjerrig på hvordan vi skal gjøre det fremover så oppforder jeg til å møte opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Flott! Dette blir bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Det ser jo bra ut. Men, hvordan kommer man seg innpå omkjøringsvegen nordover derfra? Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Hei, egen rampe rett ved bygget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Å ja, det ser jo greit ut. Takk! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Flotte lokaler og inspirerende omgivelser! Lykke til - det her blir bra! Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Lykke til med nye lokaler! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Hei, Så "vi" har flyttet? Men spørsmål: er det noen busser som går i nærheten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Og svar til meg selv: Buss nr 18! Og bussholdeplassen heter Hallfred Høyems veg. Rent personlig har jeg flaks, da bussen går bortimot fra dør til dør hjemmefra og til lokalet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts