Jan Erik Johansen Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Revell-settet er helt greit, men Tamiya er i en klasse for seg. Har selv puslet med en Tamiya F-16 i den skalaen de siste dagene. Haaper de kommer med flere varianter etterhvert. Revell-settet ser dog ikke saa verst ut naar det er ferdig. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Og DER gikk starten...mens jeg fremdeles står i smørebua . Et flamboyant valg, 2003 årgangen er vel en av de mer outrerte! Godt valg!! EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted May 26, 2016 Author Share Posted May 26, 2016 Det er innspurten som teller Espen, der har jeg vel bomma stygt før. Heftig skjema, enig der, skal få kjørt meg på dekaler på denne. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted May 27, 2016 Author Share Posted May 27, 2016 n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Det var ikke mye aktivitet i denne tråden Jan Erik, så her skal du få en motivator! Få opp dampen, så rekker du både fly og bil til SKALA Sjekk spesielt hekken på Caddislasken!! TigerEspen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts