Jens Roger Kristoffersen Posted May 2, 2016 Share Posted May 2, 2016 Det nærmer seg med stormskritt. Oppfordrer alle som har mulighet til å være med som dommer til å sende meg en PM! Oppgi hva dere ikke kan dømme. Trenger minimum 20-25 personer, så gi beskjed til de dere vet ikke er innom forumet like ofte som før. Mvh Jens Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 Jeg har meldt meg på som dommer. Hvordan går det ellers med dommerpåmeldingene? Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 Kanskje styret og kan spørre på vår FB gruppe ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 Skulle gjerne, men har klassetur med yngstemann hele helga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts