Bjørnar Norås Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Prøvde å laste opp et bilde (ca 85kB) i tråden om første byggesett, men fikk denne meldingen: Sorry (min IP-adresse), your request cannot be proceeded. For security reason, it was blocked and logged. NinjaFirewall If you think that was a mistake, please contact the webmaster and enclose the following incident ID: [ #3065846 ] Flere som har opplevd dette? Uten bilde gikk det helt greit. Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Prøvde du å laste opp bildet direkte på forumet? I så fall, inntil det er funnet en løsning kan du heller linke til bildet fra feks picasa eller lignende steder du kan publisere bilder online. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Brukte valget under "Vedlegg og andre alternativer" og valgte bildet fra min maskin. Gjorde dette fra jobbmaskinen og sjekket med IT-ansvarlig om vi hadde noen systemer som kunne hindre opplasting, men "NinjaFirewall" var helt ukjent. Bruker vanligvis Picasa og det går greit. Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 NinjaFirewall er en WordPress firewall som "passer på" websiden vår og alle underliggende foldere. Jeg har nå lettet på restriksjonene og det burde nå fungere å laste opp bilder. Men jeg anbefaler på det sterkeste at du fortsetter å bruke picasa o.l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 testing.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted September 17, 2015 Author Share Posted September 17, 2015 Takk for oppklaringen. Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted February 13, 2016 Share Posted February 13, 2016 Jeg får også stadig vekk denne beskjeden : TIL INFORMASJON! Beklager kjære besøkende eller forumbruker, men det du akkurat prøvde å gjøre ble blokkert. Av sikkerhetsgrunner ble det blokkert og loggført. Hvis du mener dette er feil, vennligst ta kontakt med webmaster (post_att_ipmsnorge.org) og legg ved dette incident ID: [ #4978673 ] Din IP-adresse er Gjør på samme måte som alltid, etter å ha delt opp innlegget og fjernet noen bilder blir det til slutt akseptert. Det har som regel skjedd på Porsche 911 tråden, nå får jeg ikke skrevet noe på en annen tråd på min arbeidsbenk Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts