Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder fra Skala


Gaute Halsaunet

Anbefalte innlegg

Det var flere modeller enn i fjor, rundt 170, etter det jeg hørte. I klassene for bil og skip var det relativt få modeller. Nivået var høyt, ja.

 

E.S,

 

Rette litt på deg Einar  :)

 

Registreringa sluttet på 271.

Såvidt jeg forstår av føringa til Jørgen, var det bare 4 forhåndspåmeldte som ikke kom, så da skulle det vært 267 modeller på bordene.

I fjor var det 235.

 

Deltagernummer glapp litt på slutten, med noen uanmeldte og noen som hadde forhåndsregistrert men hadde med noe mer.

men jeg tror ikke det er mye feil å si 59 byggere, selv om 60 høres bedre ut  ::)

 

JR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var paa IPMS Nederland sin EuroScale Modelling ble jeg imponert over registreringssystemet deres.  Man gaar inn paa hjemmesiden til EuroScale Modelling/IPMS Nederland, registerer modellen og skriver fakta om forbilde/modell etc..  Naar man kommer for aa "sjekke inn" faar man en konvolutt etter aa ha betalt sin avgift, og der ligger papirlapper med alt fylt ut, saa det er bare aa parkere modellen med tilhoerende lapp.  Kanskje det hadde vaert en tanke aa kontakte IPMS Nederland for aa hoere om det er muligheter for aa kopiere systemet deres?  Det er sikkert noen lure datagreier de har gjort som kanskje kan kopieres og tilpasses norske forhold?

 

Ellers godt aa se at Skala hadde gode kaar i Drammen:)

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.