Gaute Halsaunet Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 På tide med møte igjen folkens, har noen bygd noe siden sist da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Bygd, og kræsja....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Huffda, vært ute på glattisen nå da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Nei, mer sånn "Der ble ennå en modell ferdig. Og der var den plutselig ikke det lenger nei....."-følelse. Rapport kommer etter et besøk på karosseriverkstedet..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 8, 2015 Author Share Posted February 8, 2015 Dette kommer nok litt sent men jeg må tynne ut i rekkene så jeg kommer til å ha med sett til salgs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Dette kommer nok akkurat tidsnok men jeg har bursdag og ønsker meg kake og flybyggesett EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 8, 2015 Author Share Posted February 8, 2015 Jeg har noen flybyggesett men vi er desverre tom for kake, kan derimot ta med noe annet for innvortes bruk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts