Vidar Ringstad Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Jeg skal en tur på Haugenstua nå,så hvis noen føler trang til og slå ihel et par timer,så er dere hjertelig velkomne! Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 23, 2006 Author Share Posted September 23, 2006 Vi var fem stykker som var på Haugenstua i ettermiddag.Som vanlig ble det mye skravling,og som vanlig kom Heidi med kake.Denne gang var det gulrotkake! Vi jo gjort litt og da,ikke bare spising og skravling. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Gulrotkake,der skulle jeg ha vøri,men jeg dro til Drammen og titta litt på biler.Mye fint og mye folk. mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Vi jo gjort litt og da,ikke bare spising og skravling Mest skravlig.......og så litt figurmaling da. Det var hyggelig å treffes i dag til litt juging og kake... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts