Gaute Halsaunet Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Noen har sikkert påske ferie neste uke, noen har det ikke men vi har iallefall møte på Mandag og da er både ferierende og ikkeferierende velkomne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Jeg er på ferie, men har et par sett som hører deg til, Gaute. Kan vi foreta en utveksling av disse på noe vis? Mulig jeg kjører forbi deg på søndag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Jeg har ferie, og dermed ser det ut til at jeg har bedre tid enn vanlig til å ta meg en tur. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Ferie?? Jeg er på jobb! Men er i byen på tirsdag, så da kan jeg komme innom..... GLAD PÅSK!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Kommer som vanlig jeg. Rune, tok du med blandebeger fra Niclas til meg? Kunne du i så fall fått overbragt også disse til Gaute....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Har blandebeger ja, Kjell Terje Skal overlevere disse til Gaute hvis vi får til et rendez-vouz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Kommer ikke likevel. Feber og hoste har det med å legge en demper på modellbygging og reiseaktivitet. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts