Jens Roger Kristoffersen Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Det nærmer seg... Nytt lokale krever ny gulvplan. Det ser ut til at alle skal få sin plass i år også. Teksten kommer kanskje ikke så bra fram på bildet, men sånn blir det når man lager en jpg av et stort Excell-ark. Vi har ikke satt opp noe rigge-crew i år, så jeg håper folk som er tilstede på fredag ettermiddag kan hjelpe til, eller at de som ikke bor alt for langt fra har mulighet til å trå til litt. -JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Jeg vil bidra til å rigge! Men bildet var ikke så veldig oppløselig. Kan du sende meg en kopi av excelarket? Send meg en PM hvis du ikke har min epost.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Som jeg nevnte på februarmøte, blir jeg med å rigger på fredag Jens Roger.(og rydder på søndag) Info om når jeg skal møte opp kan jeg få på møte på tirsdag. Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Hviding Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Jeg stiller også på fredag så snart jeg har ankommet! Mvh Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts