Erik Lien Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Velkommen til møte i IPMS Rogaland. Mandag 27.01.2014, kl 1900. Sted er som vanlig kafeteriaen på Sola Flymuseum. Inngangen er på baksiden av hangaren. Vi så et bra oppmøte før jul og håper denne trenden fortsetter :-) Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Hviding Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Har tenkt mange ganger at jeg skulle ta turen, men denne gangen setter været ettertrykkelig lysten på hold. Me får prøve en annen gang! Mvh Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Lien Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 da er du hjertlig velkommen neste gang, Leif Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Hvis noen tar med prosjektoren kan jeg vise noen bilder. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Lien Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 Skal se om jeg rekker det :-) Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts