Gå til innhold
  • Bli medlem

Transport til og fra Gardermoen


Tommy Myrland

Anbefalte innlegg

Tommy, det er info om dette på Skala side http://www.ipmsnorge.org/skala/info/

 

For SKALA 2014 har vi fått på plass en transportløsning mellom Gardermoen hovedflyplass og Letohallen. Via et IPMS medlem har vi skaffet en god avtale med Sixt Norge om leie av standsmessig bil, type Lexus, til transport.

 

Hver tur en vei koster kr. 50,- pr. hode.

Tur kan bookes via SMS til klubbens kasserer. Telefonnummer: 932 36 204.

Oppgi flight-nummer og ankomst/avgangstid ved bestilling.

Endringer og avbestillinger gjøres også via SMS.

Avbestilling SENEST 2 timer før avtalt hentetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Vi må dessverre ta dette med "litt" forbehold" da vi ennå ikke har fått en 100% avklaring på om vi får samme løsning i år.. Men håper vi klarer å få en lik løsning klar.

 

Hei,

 

Er det noe nytt anngående transport ?

 

Jeg lander ca kl 17:30 på fredagen. Men må jo innom taxfree'en for å handle litt godsaker til

avgiftstyngede modellbyggere, så ca kl 18:00 trenger jeg transport opp til Letohallen.

 

Hilsen Ruben

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Vi skal nok klare å fikse det Ruben. I fjor hadde vi ikke så mange som kjørte, men hvis vi klarer å fordele kjøringen litt ut på flere enn en så tror jeg vi skal klare å opprettholde transport tilbudet i år også.

 

Ring meg på 40004559 når du har landet så tar jeg å henter deg :)

 

Hei,

 

Flott ! Jeg venter selvfølgelig litt hvis det kan samle opp flere, så det ikke trengs

så mange turer. Så hvis der er flere som lander i 5-6 tiden på fredag, gi lyd her.

 

Hilsen Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Flott ! Jeg venter selvfølgelig litt hvis det kan samle opp flere, så det ikke trengs

så mange turer. Så hvis der er flere som lander i 5-6 tiden på fredag, gi lyd her.

 

Hilsen Ruben

Jeg og Arild ankommer fra Tromsø ifølge Norwegians kl 18:25. Regner med at tollerene da forsatt utøver grundige gummihanskeundersøkelser på deg Ruben, så det skulle vel gå greit heh?!...  :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Flott ! Jeg venter selvfølgelig litt hvis det kan samle opp flere, så det ikke trengs

så mange turer. Så hvis der er flere som lander i 5-6 tiden på fredag, gi lyd her.

 

Hilsen Ruben

Jeg og Arild ankommer fra Tromsø ifølge Norwegians kl 18:25. Regner med at tollerene da forsatt utøver grundige gummihanskeundersøkelser på deg Ruben, så det skulle vel gå greit heh?!...  :D

 

:-) best å dusje før jeg drar da......

 

Jeg venter der hvor dere kommer ut med bagasjen. Mitt nr er 45 42418266, så ringer vi etter transport når dere er på plass.

 

Vi sees !

 

Hilsen Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.