Vidar Ringstad Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Hvis dere har lyst til og ta en tur på Haugenstua i kveld,så er jeg der. Igjen :'( Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Lyst, men ingen anledning. Dårlig kombinasjon, men dere får hygge dere. Ikke noe søl med maling nå da, Vidar Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 18, 2006 Author Share Posted September 18, 2006 Ikke noe søl med maling nå da, Vidar Arild Hehe,neida.Skal bare ordne med noen detaljer,og se om jeg får satt sammen noen "gubber". Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Kake ....... Fra når er det folk der sa du ..? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 18, 2006 Author Share Posted September 18, 2006 Jeg er der ca.kl.18. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Tror jeg tar en tur jeg .... Sikter meg inn på rundt 18:30 Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 "Hvis de ikke har broed, saa kan de vel spise kaker...?" Kos dere folkens. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Kaka smakte fortreffelig den. All heder til kokka. Og jeg fikk gjort unna endel arbeide på mine to Sea Harrier. Det hadde jeg absolutt ikke fått gjort hjemme. Men jeg glemte å betale "bordleie". Er det greit at jeg betaler dobbelt neste gang ? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 18, 2006 Author Share Posted September 18, 2006 Bordleia går går så bra så.Ikke brukte du noe felles utstyr heller.Vi synes det er bare koselig at du kommer og bygger sammen med oss! Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts