Jens Roger Kristoffersen Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Siste møte før sommer'n! Alt det vanlige, og for de som ikke vet hva det innebærer så er det bare å ta sjangsen eller spørre. Velkommen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Jeg kommer, regner med å komme litt tidligere enn jeg pleier siden jeg har nøkkelen, eller pleier det å stå åpent der ? Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Kommer med pølser og greier Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Kommer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Kommer N. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 Jeg kommer, regner med å komme litt tidligere enn jeg pleier siden jeg har nøkkelen, eller pleier det å stå åpent der ? Marius Det pleier å være folk i hangaren som har nøkkel til møterommet. Hvis vi blir stående der så ringer jeg deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Kommer ikke, men ønsker alle sammen en riktig god sommer, ses i august! Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Skoleavslutning for vesla, så kommer ikke. Sees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Jeg kommer, regner med å komme litt tidligere enn jeg pleier siden jeg har nøkkelen, eller pleier det å stå åpent der ? Marius Det pleier å være folk i hangaren som har nøkkel til møterommet. Hvis vi blir stående der så ringer jeg deg Den er grei. Prøver å komme i 18 tiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Bognerud Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Rekker ikke innom, så god sommer til alle. Stian:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts