Thor A. Granheim Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Heisann Grunnet dobbel booking av lokalet er må vi fremskynde april møtet til førstkommende tirsdag. Neste møte blir altså 23.april Det er samme sted og tid som før. Amcar Sandefjord, Tingveien 2 3223 Sandefjord Kl 18.00 til 22.00 Vel møtt Hilsen Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Jeg kommer, og jeg kommer til å ta med meg lys, backdrop og kamera, slik at de av medlemmene som ønsker det kan få noen proff bilder av sine favoritt modeller. Om det blir mange, som kommer, må nok antall bilder begrenses. Dette er et gratis tilbud, med mindre du ønsker noe mer enn bare bildene (bildene blir lett redigert, slik at de enkelt kan printes eller deles på forum/ FB) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Jeg kommer, og jeg kommer til å ta med meg lys, backdrop og kamera, slik at de av medlemmene som ønsker det kan få noen proff bilder av sine favoritt modeller. Om det blir mange, som kommer, må nok antall bilder begrenses. Dette er et gratis tilbud, med mindre du ønsker noe mer enn bare bildene (bildene blir lett redigert, slik at de enkelt kan printes eller deles på forum/ FB) Må jeg ta på finstasen eller stille lettkledd? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 Etter humor`n som til tider er på møtene så hadde lettkledd modell vært i rette ånd wOOt hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 dette kan bli nok en artig kveld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts