Vidar Ringstad Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Ja,i kveld er jeg på Haugenstua en tur igjen.På tide og være litt produktiv igjen. :'( Kansje .... Ja ja,jeg er der uansett ca kl.18 som vanlig. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 14/9 .... det var i går det. Filler'n ! Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 15, 2006 Author Share Posted September 15, 2006 Hehe,ja det var det,men jeg sier fra igjen neste gang jeg hvet du! Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Gjør det, Vidar. Kanskje jeg tar med et Norseman-sett. Men ingen tyvstarting ... Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts