Stian Svendsen Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Jeg ser at mars møte, havner midt i påsken, om jeg ikke tar feil ? Hadde det vært en ide å legge den til uka før ? Jeg veit at jeg ikke kan i påsken i hvertfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Meget mulig Stian Skal sjekke med utleier om lokalet er ledig den dagen når jeg kommer hjem idag. Er dette i orden for andre i vestfold og bytte dag ? Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Ja det går fint for meg. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Passer best for meg også uka før påsken pga skal til Polen i påska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 Kult å se at vi ikke har klart å skremme deg helt Alexander Om det blir slik, så kan jeg ta med kamera og fotoriggen min, for de som ønsker noen "studio" bilder av sine utvalgte modeller. Om så, så er det fint med en tilbakemelding her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Ser litt mørkt ut med bytte siden tirsdag 19 er opptatt, det skulle sjekkes om de var villige til og bytte dag med oss de som leier lokalet den 19. Kommer tilbake med mer info om saken snarest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hehe, meg skal dere ikke klare å skremme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Det er bra Alexander Ang bytte av dag så gikk det desverre ikke og vi må bruke den dagen vi har satt opp. Det er heller ikke noen nærliggende dager som passer. Litt dårlig planlegging fra min side, men slik går det noen ganger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Kjipt, men sånn er det noen ganger Da må nok jeg melde frafall denne gangen. Får påskebesøk, så da må jeg vente til neste gang. Men tilbudet om fotografering står vedlag, en annen gang. Om en eller fler har ønske om det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Jeg kommer i morra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Så bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts