Gå til innhold
  • Bli medlem

Behov for dommere


Anbefalte innlegg

Selv om noen mener helga blir SÅ FEIT at vi ikke behøver noen konkurranse så er det på tide å begynne med kabalen  ;)

 

De som ble kontaktet pr. email i fjor skal også i år ha mottatt en liten henvendelse med mindre de har byttet adresse.

 

Har du mottatt mail venligst svar på denne så raskt som mulig, uansett, slik at det er mulig å fjerne folk fra årets liste.

Har du vært dommer tidligere men ikke mottatt noen mail, send meg en PM dersom du ønsker å stille opp.

Det samme gjelder de som føler seg kompetente og måtte ønske å prøve seg for første gang.

Vi ønsker rekrutering også her og stiller ikke for mange kriterier, men man bør vel være medlem.

 

Husk også å oppgi om det er klasser du ikke ønsker å bedømme, og eventuelt hvilke klasser du selv regner med å stille med egne modeller.

 

Jens Roger

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen mail, men har vært dommer for et par år sia og kan stille igjen i år.

 

I år regner jeg med å stille med en modell i propellflyklassene i skala 1:72 og en jet i samme skala i Red star-gruppebygget. Trolig kommer jeg også med et Star Wars-romskip til film-temaklassen. Det er en ørliten mulighet for et propellfly i skala 1:48 til Far North- gruppebygget.

 

Einar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Til info: foreløbig dommermatrise.

24 dommere på lista, sistemann påmeldt var Ulf Lundberg fra Sverige.

Ulf har vært hoveddommer på Open i 4 år og har også vært med å dømme i såvel Ungarn som på SMW.

Per Erik er noe usikker på hvor lenge han kan bli værende på lørdag, og står som en eventuell avlastningsdommer.

NB: De fleste er satt opp med 5-6 klasser, men grunnet sammenslåing og bortfall vil det i praksis si at de fleste vil få 4 klasser å bedømme.

 

Håper bildet er lesbart, de som ønsker kan få lista tilsendt på mail, ellers ville alle få en oversikt før start på lørdag.

 

Untitled-3_zps94b35969.jpg

 

Utover dette vil det være behov for at enkelte tar på seg dømming av 3 og 5 kamp og spesialpriser etter dømming av de ordinære klassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooops, trodde jeg hadde sendt deg mail jeg, Jens Roger.... ::)

Kan være med å dømme jeg også, regner (forhåpentligvis....) å stille i 3D, E og J selv, bortsett fra det er jeg "ledig".... :)

 

Kan ikke erindre noen mail eller PM fra deg Kjell Terje, men helt i orden.

I tilfelle det ble liten respons så stod du på purrelista  ;) men det ble større oppslutning enn i fjor og ikke behov for å pese noen.

Når du allikevel stikker hodet fram og til og med oppgir klasser du stiller i så sier jeg bare; flere kokker mere søl, gir deg noen av de andres klasser og fletter deg inn.

 

Mindre "jobb" på hver enkelt gjør det kanskje enklere å få folk til å stille opp også.

Oversikten er oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en oooops. Glemte at jeg har fått ferig en modell som passer til 3H også. Så da blir det litt dumt å dømme der kanskje. (Skjønt veldig riktig sånn strategisk..... ::))

 

Da rykker du en plass ned!

Noe "smått eller stort" hadde du ikke?

 

 

Ja det blir vel som før "Muppet show" synsing

......tullbal hele greia med dommer dømming

 

Må ikke glemme at du sitter i Fragleberget sjøl da  ;)

Jeg burde kanskje ikke fortelle at det ikke er ordentlig gull vi deler ut heller.........  ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.