Thor A. Granheim Posted May 22, 2012 Share Posted May 22, 2012 Hei Nå er det klart for møte igjen i Vestfold Datoen er 29.Mai Plassen er som vanlig i Amcar Sandefjord sine lokaler, Tingveien 2 3223 Sandefjord Det vil som vanlig bli bygging og juging(sikkert skryting også ) Denne gang så blir det servert pølse og brød, så pass på og ta med noe små penger(helst ikke 500 lapper ) Vel møtt Thor Granheim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 Jeg regner med at jeg tar en liten tur innom, må på truckkurs den dagen, og det rykter om at det varer til 1900! :'( Så om det blir seint, så kan det være at det utgår! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted May 24, 2012 Author Share Posted May 24, 2012 Det går bra, kan holde pølsene varme jeg til du kommer og kommer du ikke så spiser jeg de selv hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge S. Kjørbek Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Heisann Tenkte jeg sku dra med meg Bjørn å ta en tur nedover... Har ryddet litt hjemme i forbindelse med flytting å funnet ut at jeg har mye sters hjemme jeg kan selge billig. Maling fra vallejo, tamyia, humbrol og testor. Samt div småting og noen kule byggesett.. Så jeg tar med dette nedover. Tar et lite forbehold siden jeg kommer hjem den dagen om at kvinnen legger ned veto på at jeg blir hjemme.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge S. Kjørbek Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Vist noen foresten har noen helikoptersett liggende så er det mye mulig jeg kan være interesert i å bytte / kjøpe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted May 25, 2012 Author Share Posted May 25, 2012 Velkommen skal dere være Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Kan hende jeg skal jobbe på Meny den dagen, men får ikke funnet det ut før til mandag:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts