Jens Roger Kristoffersen Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 Påsken er straks slutt og vi satser på at det er folk som låser opp for oss på Kjeller på tirsdag. Styret tar en liten status på ØstKonken som er banket til 12. Mai Ellers blir alt som vanlig, mini-konk, pølser, kaffe og brus og skikkelig ljuging Velkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Eg tek turen med litt ræl og nyolja snakketøy Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Jeg kommer.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Unnagjort Det var ganske greit oppmøte,noen hadde fått ferdig modeller til møtet og det var litt tilsalgs. Pølser/brus/kaffe som vanlig,så vi ruslet bukstinne hjem hele gjengen Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Kortvarig opphold for min del denna gangen men likevel trivelig å få slarva med likesinna og tynna i stasjen. Som nykommer(andre møtet nokonsinne) på kjeller så kan eg ikkje ana enn å rose gjengen der for god mottakelse og ei inkluderende stemning. Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Dette vil jeg få til en gang, men avhenger av barnefri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts