Edward H. Valholm Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Hei, Video er nå lagt ut på YouTube. Grunnen til dette er at filmen ble for lang til å få inn den på en vanlig DVD og jeg orket ikke å lage to DVD image. Hele filmen er ca. 2 timer lang. Her er linken: Det finnes garantert gratis programvare der ute som lar deg laste ned filmen direkte fra YouTube Enjoy! Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 Men hvis det er noen som ønsker å lage DVD images til denne vil jeg dele ut en adresse hvor .vob fil er tilgjengelig for editering og nedlasting.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Ja takk. Send meg link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Ja takk. Send meg link Og når du har laget dvd-bildene, kan jeg støttet med server og nettlinje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Om du setter i innstillingene dine at filmen kan lastes ned, kan dette gjøres direkte i chrome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Om du setter i innstillingene dine at filmen kan lastes ned, kan dette gjøres direkte i chrome Da kan du gjøre det. Jeg vil gjerne ha DVD jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted April 3, 2012 Author Share Posted April 3, 2012 Ja takk. Send meg link Da er link oppdatert med ny fil.. Med høyeste oppløsning jeg kan få ut av kameraet og i MKV format. I tilfellet du ønsker å lage DVD image av MKV filen istedet.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Er det mulig å få en kopi av disse filene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted October 7, 2012 Author Share Posted October 7, 2012 Skal få lagt ut ny link i løpet av kvelden.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted October 8, 2012 Author Share Posted October 8, 2012 Hei, Film kan nå lastes ned her: https://www.dropbox.com/sh/ws2ltj0uy16yxy2/c__fADSf_P Filmen er i .mp4 format og burde være spillbar på alt fra iphones, ipads til.. ja det meste.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2012 Share Posted November 26, 2012 Hei, Film kan nå lastes ned her: https://www.dropbox.com/sh/ws2ltj0uy16yxy2/c__fADSf_P Filmen er i .mp4 format og burde være spillbar på alt fra iphones, ipads til.. ja det meste.. Ed Er jeg for sent ute. Linken var ikke aktiv? Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 26, 2012 Author Share Posted November 26, 2012 http://www.ipmsnorge.org/video-fra-foredrag-skala-2012/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts