Stian Skogstad Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Er ganske sikker på at jeg har sendt inn opplysninger for å bli IPMS medlem for en stund siden, men har ikke fått noe innbetaling. I posten..... Skulle så gjerne anonsert etter noe på markedsplassen. Hvor lang tid tar det egentlig? Ikke sikkert den registreringen på forsida funker kanskje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Regner med styret ser denne posten, og sender deh en giro Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Du sendte innmelding 15.03.2012, da var det Skala som var prioritet, men det kommer en giro neste uke. Men du har meldt deg inn og kan poste på markedsplassen (Roy?). MVH Jan Erik Johansen, kasserer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Da er du IPMS medlem Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Skogstad Posted March 24, 2012 Author Share Posted March 24, 2012 Jippii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syversen Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Innbetaling? Hvor kan jeg lese om dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Innbetaling for medlemsskap i IPMS Norge, du skulle kunnet lese mer her på web-siden men det ser ut til at lenken ikke er helt på plass: http://www.ipmsnorge.org/om-ipms-norge/ipms-infopakke/ SAS Edit: Dette ser ut til å forhåpentligvis snart være på plass, takket være webmasters innsats! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syversen Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Det er error på den siden der. Får dog en hyggerlig beskjed om å heller bygge flere modeller da. Hva koster et års medlemskap i klubben, og hvilke klobbfordeler er det? Er det betaling for å være på selve forumdelen også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 I år har prisen vært 200,-, kontingenten er ikke fastsatt for neste år. Medlemsskap gir 10% hos Smalsize Hobbyland og hos Met AS, noe mer tilganger på forumet og etterhvert, innhold på vår hjemmeside. Og selvfølgelig Limtuben, vårt medlemsblad som det hender kommer ut. Registrering på forum er gratis. MVH Jan Erik Johansen, kasserer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddvar Olsen Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Hei kan ikke se at limtuben er kommet i min postkasse, noe jeg ønsker å motta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Du er ikke registrert som medlem, det er nok mye av grunnen til at Limtuben ikke er kommet. Så vidt jeg kan se, har ikke du vært medlem etter 2010. Hvis du ønsker å være medlem, send adresse på en PM, så får du giro for kontingent 2013. Sender også siste Limtuben! MVH Jan Erik Johansen, kasserer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts