Jump to content

Sted og tid.

Roar Stensrud
 Share

Recommended Posts

SKALA 2013 avholdes i Letohallen 9. og 10. mars, 2013.

BOOKING:

Hotellpriser:

• Kr 845,- per døgn i enkeltrom inkl. frokost

• Kr 995,- per døgn i dobbeltrom inkl. frokost

Ved direkte hotellbooking er det viktig at man oppgir at man skal på IPMS arrangement.

Dette er viktig av hensyn til leieprisen av hallen. I 2012 fikk vi en ekstraregning på grunn av at vi ikke greide å fylle 50 rom. Det er ikke utenkelig at vi faktisk ikke klarte det, men det er heller ikke utenkelig at noen har glemt å oppgi IPMS ved booking. Så vær så snille å huske dette. :)

Bestillinger på rom gjøres på tlf. 63 95 91 00 / resepsjon@letohallen.no

Bespisning:

Vi kjører samme opplegg som sist gang. Buffet med varmretter for Kr 195,-

Billett kjøpes i resepsjon / kafé.

Denne tråden låses inntil videre da jeg er interessert i at informasjonen skal være så lett tilgjengelig som mulig og ikke drukne i en tråd på flere sider. Etter hvert som det praktiske kommer på plass, kommer jeg eller andre som settes opp som moderator av underforumet "SKALA 2013" til å utvide dette innlegget med mer informasjon. De som ønsker å diskutere ting rundt SKALA 2013 står helt fritt til å opprette nye tråder i dette underforumet.

R. :)

• 9 months later...
  • 1 month later...

Øhh,offisielt så er det nok ganske no-go med egen drikke.Men det fantes vel viss ignorering av det ifjor. Det blir vel rigga bar i lokalet i år au så det forventes vel litt omsetning der skulle eg tru.

Ellers er det vel lov med ein dram på rummet,internatregler fra kristelige gymnas går nok dårlig sammen med hotellvirksomhet.

Knut-H