Thor A. Granheim Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Hei Innkaller til møte hos Ipms Vestfold igjen. Dagen er tirsdag 28 februar kl 18-22 Samme addresse som før, Tingveien 2 3223 Sandefjord Vel møtt: Vi var en god bunch med folk på januar møte og jeg håper at vi kan bli det i februar også Ps. det vil bli diskutert litt rundt det med oppbygging av diorama og fremgang av dette. Dette er noe som kan lønne seg og få med seg hvis man snuser på en idè om diorama Mvh Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Tror faktisk jeg har anledning til å dukke opp denne gangen. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 23, 2012 Author Share Posted February 23, 2012 Så bra nå som jeg er litt ignag med panser så passer jo det, kan hende jeg spør om litt råd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Denne gangen får ikke jeg kommet, da det er planlagt LAAANG dag på jobben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny Ree Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Desverre så får jeg ikke mulighet til å delta denne gangen pga jobb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Desverre så får jeg ikke mulighet til å delta denne gangen pga jobb Godt du er tilbake i jobb igjen da jeg tror heller ikke jeg kan denne gangen på grunn av noen dagers vinterferie som som jeg ikke har hatt på mange år Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge S. Kjørbek Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Jeg kommer Når jeg først har vært innenfor dørene så blir det ikke lett å bli kvitt meg hehe... Må ta et bite lite forbehold, jeg kommer nemlig hjem fra jobb den dagen etter å ha vært på jobb i noen dager, så da fins det om ikke annet en teoretisk mulighet for at min kone legger ned veto... Men vi får se Satser på at jeg dukker opp ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 25, 2012 Author Share Posted February 25, 2012 Ser ut til at det blir en litt redusert gjeng denne gang, men vi skal ha det hyggelig vi som kommer Så jeg sier vel møtt igjen jeg Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Jeg kan desverre ikke komme...... Blir litt langt å reise fra Kristiansand for noen timer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Jeg kommer:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 26, 2012 Author Share Posted February 26, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Johannessen Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Jeg kan desverre ikke komme. (Ikke denne gang heller) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 Hei. Vi ble mange på møtet selv om noen hadde meldt frafall denne gang. Noen nye folk var innom. Nils Olav hadde en mini inføring i diorama bygging. Passet bra for det var mange panser byggere på dette møtet Rune Marksussen hadde med seg noen eldre byggesett for salg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 4, 2012 Share Posted March 4, 2012 Dette så da unektelig veldig trivelig ut. Bygging på medlemsmøter. Akkurat hva jeg savner i ipms øst. Synd jeg bor i oslo, da veien til sandefjord blir litt lang før en kort kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Litt sent svar Hadde vært hyggelig om du greide en tur en gang Kunne kanskje vært en mulighet at du kunne hengt deg på med Niclas fra drammen Og ja, vi har det veldig hyggelig på møtene med bygging, maling, borring av friul osv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts