Thor A. Granheim Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Hei Da går det mot første møte i 2012 Datoen er Tirsdag 31. Januar Stedet blir som vanlig, Amcar Sandefjord sine lokaler i Tingveien 2, 3223 Sandefjord Møtet starter kl 1800 og varer til ca kl 2200 Ta med prosjekter eller ferdige bygg så vi har noe og diskutere Vel møtt Hilsen Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 jeg kommer:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 Er det noe liv i vestfold gjengen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 skal prøve å komme Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 skal prøve å komme Niclas Bra Jeg kommer også Thor, rekker du å hente ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 Det er bra det er liv Det skal komme en kar som skal emigrere til utlandet og han har ca 30 byggesett fra 70-80 tallet som han skal selge rimelig Presidenten i amcar Sandefjord kommer også på besøk for og se hvordan vi har det, så det er morro hvis vi kan bli mange på januar møtet. Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Det er bra det er liv Det skal komme en kar som skal emigrere til utlandet og han har ca 30 byggesett fra 70-80 tallet som han skal selge rimelig Presidenten i amcar Sandefjord kommer også på besøk for og se hvordan vi har det, så det er morro hvis vi kan bli mange på januar møtet. Thor Selger han bil da ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge S. Kjørbek Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Denne gangen er jeg ikke på vakt... Så da kommer jeg. Ser frem til dette siden det er første gang j skal på møtevert:) Gleder meg til å treffe dere. Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny Ree Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Jeg komer jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 Kjenner att dette kan bli et veldig bra møte ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 er usikker på hvilket sett jeg skal ha med så hva syns dere? 1/35 T90 MBT eller 1/35 stryker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 den nye T90`n høres jo spennende ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 Thor, rekker du å hente ? Hente hva tenker du på? nøkkel eller bil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 ja da tar jeg nok med den nye T90 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Thor, rekker du å hente ? Hente hva tenker du på? nøkkel eller bil? Bil seff Hvem er egentlig ansvarlig for nøkkel om dagen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 29, 2012 Author Share Posted January 29, 2012 Håper jeg rekker og få bilen har sendt mail om at jeg skal til sandfjord den tirsdagen, så vi for se. Ang. nøkkel så har jeg den under kontroll Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Er det noe annet jeg trenger å ha med? for eks: lys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 29, 2012 Author Share Posted January 29, 2012 Vi har lys, men hvis du skal skjære noe så bør du ha med noe og skjære på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 oki:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts