Finn-Ove Johansen Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 ....Begynne å forhåndspåmelde?? FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Hei hei, siden det er jeg som styrer denne biten, så vil jeg tro at vi åpner for dette en uke eller to før Skala. De fleste melder seg på i siste liten uansett, så jeg ser ingen grunn til å la det ligge ute i evigheter. Det ender bare med at folk glemmer hva de har meldt på eller AT de har meldt seg på Og så la jeg til resten av spørsmålet ditt i tittelen på svaret mitt, så er det kanskje litt lettere for folk å se hva vi snakker om... Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted January 22, 2012 Author Share Posted January 22, 2012 Roger roger!! FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Roger roger!! FO eh... ja J. Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts