Gå til innhold
  • Bli medlem

Organisering av SKALA 2012


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Jeg har påtatt meg å prøve å lage en form for gulvplan/arealoversikt.

 

Det meste av fredagens klargjøring regner jeg med faller på de mest lokale, med mindre noen har booket hotell fra fredag kveld og ønsker å trå til.

Kommer med en oppdatering på dette etter lokalmøte på tirsdag.

 

Forøvrig: er det noen som vet de skal ha salgsbord som ikke har meldt ifra så send meg en PM.

Det samme gjelder dersom det er lokalavdelinger som ønsker egne bord.

 

Jens Roger

 

Jeg kommer fredag og kan bistå med litt sjauing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Generalkommissæren er selvsagt på plass fra litt utpå fredagen. Regner med at noen av de andre koryfeene også muligens dukker opp da.

 

R. :D

 

Med sjangse for å høres ut som Asbjørn fra Nissene; jej vet ikke hva en sånn koryfé ej...

Så da måtte jeg sjekke, og nå vet jeg det.

Mangler vel bare å legge til; hva menej deje, ej det noen som byggej modellej baje foj morrosjyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alea jacta est!

 

Jeg kommer til Skala.  :)

 

Jeg kan ikke dra fredag, så jeg kommer med fly lørdag. Flyet mitt lander lørdag morgen på Gardermoen kl. 10.15. Er det noen der ute som lander noenlunde samtidig og kan dele på en drosje fra flyplassen til Letohallen?

 

Einar S

 

PS: Jeg regner med at jeg kan ta ansvar for et deltakerbord eller to fra kl. 11 og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For at rigging og klargjøring skal gå enklest og raskest mulig har det i år blitt "ansatt" en "formann" på denne oppgaven.

 

De som ønsker å bidra med litt hjelp bes derfor ta kontakt med Knut-H Nordskog på fredag ettermiddag, da han vil administrere og fordele arbeidskraft og oppgaver.

 

Vi vil henge opp et plankart over hallen som utgangspunkt og dette vil da deretter også kunne brukes som en arrangementsorientering, slik at de som skal ha bordplass men ikke har anledning til å komme før på lørdag enkelt kan finne sin tildelte plass i lokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle modeller kan registreres på SKALA. Det skjemaet du må fylle ut kan du laste ned fra samme sted som du fohåndsregistrerer modeller (linken i mitt forrige innlegg). Laster du ned word-fila, kan du skrive inn det som trengs på PC og printe ut. Men det vil selvsagt også være mulig å fylle ut disse skjemaene på SKALA med god gammeldags kulepenn. ;)

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bemanningssituasjonen begynner å se grei ut. Vi har bra med folk som kan ta i et tak, men vi har ennå ikke bestemt hva "takene" skal være for den enkelte. Det som gjenstår å bemanne er:

 

Inngangspenger for publikum:

Her må vi ha en rotasjonsløsning

 

Barnebyggebordet:

Det er meget ønskelig å få noen frivillige som kan ta litt ansvar for dette gjennom dagene. Erfaringsmessig så er ikke byggende barn noe vi blir overrent med. Og foreldrene må jo ta hovedansvaret for barna. Det er mer spørsmål om å være "rådgivende". og ha en viss kontroll.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.