Rune Haugen Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Jeg har påtatt meg å prøve å lage en form for gulvplan/arealoversikt. Det meste av fredagens klargjøring regner jeg med faller på de mest lokale, med mindre noen har booket hotell fra fredag kveld og ønsker å trå til. Kommer med en oppdatering på dette etter lokalmøte på tirsdag. Forøvrig: er det noen som vet de skal ha salgsbord som ikke har meldt ifra så send meg en PM. Det samme gjelder dersom det er lokalavdelinger som ønsker egne bord. Jens Roger Jeg kommer fredag og kan bistå med litt sjauing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 13, 2012 Author Share Posted February 13, 2012 Generalkommissæren er selvsagt på plass fra litt utpå fredagen. Regner med at noen av de andre koryfeene også muligens dukker opp da. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Generalkommissæren er selvsagt på plass fra litt utpå fredagen. Regner med at noen av de andre koryfeene også muligens dukker opp da. R. Med sjangse for å høres ut som Asbjørn fra Nissene; jej vet ikke hva en sånn koryfé ej... Så da måtte jeg sjekke, og nå vet jeg det. Mangler vel bare å legge til; hva menej deje, ej det noen som byggej modellej baje foj morrosjyld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Jeg har planer om å komme tidlig på fredag. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 14, 2012 Author Share Posted February 14, 2012 Forrige taler er en sånn koryfé. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 kommer litt sent på fredag...men skynder meg alt jeg kan!! FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Alea jacta est! Jeg kommer til Skala. Jeg kan ikke dra fredag, så jeg kommer med fly lørdag. Flyet mitt lander lørdag morgen på Gardermoen kl. 10.15. Er det noen der ute som lander noenlunde samtidig og kan dele på en drosje fra flyplassen til Letohallen? Einar S PS: Jeg regner med at jeg kan ta ansvar for et deltakerbord eller to fra kl. 11 og utover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Johannessen Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Da poden ikke blir med denne gang er jeg disponibel for å ta i et tak der det måtte trenges. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 For at rigging og klargjøring skal gå enklest og raskest mulig har det i år blitt "ansatt" en "formann" på denne oppgaven. De som ønsker å bidra med litt hjelp bes derfor ta kontakt med Knut-H Nordskog på fredag ettermiddag, da han vil administrere og fordele arbeidskraft og oppgaver. Vi vil henge opp et plankart over hallen som utgangspunkt og dette vil da deretter også kunne brukes som en arrangementsorientering, slik at de som skal ha bordplass men ikke har anledning til å komme før på lørdag enkelt kan finne sin tildelte plass i lokalet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Eg ser ut som det her: Og er generelt ufin og gretten av natur og notorisk tjuvaktig og mangler alt av sosiale antenner. Så da håper eg me får ei fin helg Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Og er generelt ufin og gretten av natur og notorisk tjuvaktig og mangler alt av sosiale antenner. Knut-H Visste du hadde de rette kvalifikasjonene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Takes one to know one Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Når cirka er scala ferdig på søndagen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 Tror vi regner oss ferdige ved 16-17 tida. "Limtuben" vil snart dumpe ned i en postkasse nær deg. Der finner du et program. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Nå er det vel bare medlemmer som får Limtuben... Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 Da burde jo Alexander melde seg inn, da. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 skal det:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 ossen melder jeg på en model på scala når jeg kommer ditt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Da henvender du deg til de som sitter der og registrerer modeller. Med forhåndsutfylt modellspesifikasjonsskjema. Eller du kan forhåndsregistrere. Se denne tråden: http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=13327.0 Uansett må du i "skranken" når du kommer for at modellen skal få et nummer. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Men går det ann å registrere en model der borte på scala? isåfall er den noen skjema jeg må laste ned å ta med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Alle modeller kan registreres på SKALA. Det skjemaet du må fylle ut kan du laste ned fra samme sted som du fohåndsregistrerer modeller (linken i mitt forrige innlegg). Laster du ned word-fila, kan du skrive inn det som trengs på PC og printe ut. Men det vil selvsagt også være mulig å fylle ut disse skjemaene på SKALA med god gammeldags kulepenn. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Da gjør jeg det på scala så ikke jeg gjør noe feil:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 15, 2012 Author Share Posted March 15, 2012 Bemanningssituasjonen begynner å se grei ut. Vi har bra med folk som kan ta i et tak, men vi har ennå ikke bestemt hva "takene" skal være for den enkelte. Det som gjenstår å bemanne er: Inngangspenger for publikum: Her må vi ha en rotasjonsløsning Barnebyggebordet: Det er meget ønskelig å få noen frivillige som kan ta litt ansvar for dette gjennom dagene. Erfaringsmessig så er ikke byggende barn noe vi blir overrent med. Og foreldrene må jo ta hovedansvaret for barna. Det er mer spørsmål om å være "rådgivende". og ha en viss kontroll. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Bottolf kommer , bruk Bottolf der det trengs... annkomst rundt kl 10 00 på Lørdag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 15, 2012 Author Share Posted March 15, 2012 Bottolf er satt opp som bordsjef for Diorama/Vignett. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts