Knut Erik Hagen Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Hei, Blir det møte på Kjeller tirsdag 10 januar? MVH Knut Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Jepp,det blir møte som vanlig. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Da var årets første møte unnagjort. De nye styremedlemmende ble formelt valgt inn. Oppmøtet var omtrent som vanlig og det ble diskutert livlig rundt bordene. The usual suspects De nye i styret tok sitt ansvar,og var de eneste med ferdige modeller på nyåret Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Så bra! Satser på å komme - med noe bygd i februar! Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Skal prøve å ta turen i februar med litt skrot å selge om det er tillatt? Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 'Skrot' blir alltid godt mottatt Skal få lagt ut en reminder om møtet noen dager i forkant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Da satser eg på det,tar med et par hestebiler au eg da Jens Roger? KH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Med hestebilskrot så er du garantert å bli ønsket velkommen til gards Bortsett fra januarmøtet så mener jeg vi har hatt noen på nesten hvert av de 4-5 foregående møtene som har hatt småsamlinger å selge. Omsetningen varierer vel litt med pris. Leif slapp å bære noe som helst ned trappa igjen, men ikke alle selger til de prisene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Hmmmmm,må nok doble prisene ser jeg :'( Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Har endel hestebiler satt til side så drar eg med et par resinsett av noko gamle tørkestativ au for dei som må ha nasjonalfølelsen inne sjølv ved byggebenken Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Hmmmmm,må nok doble prisene ser jeg :'( Hvis tanken er å selge så er det jo dårlig butikk å ta med seg mesteparten hjem også da. Så det kommer jo litt an på hva du vil det, Leif... og litt på hvem som er på møtet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Ettersom eg aldri har vært på et eineste møte så kjem eg sikkert ikkje te å klage nevneverdig om eg må ta med meg nokon hestebiler heim igjen. Som min svoger seier når han har kjørt i timesvis for ingenting: Ta det som ein tur. Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts