Edward H. Valholm Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Snart nytt år og nye muligheter for å komme innom!! Alle er hjertelig velkommen! Tid: Torsdag 26. Januar 2012. - Kl. 18.00 - til vi går lei, eller ca. 21:30 eller lignende... Sted: Brochmannsgate 10C, 0470 Oslo, (Bomberommet) Oppgang C - Hvis døren er stengt ring meg på mobil (40004559) og jeg vil åpne opp) God plass, men husk å ta med eget arbeidslys (lyset i taket kan være litt dunkelt) og en skjøteledning pluss skjæreunderlag hvis nødvendig. Drikke og en evnt. matbit er også lurt. Kjøleskap er dog tilgjengelig. Parkering kan være litt "tricky", men det burde være en plass i nærområdet rundt gaten.. Legg gjerne igjen en melding her om du kommer! hilsen Edward Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Brevik Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Sender herved skriftlig søknad om å få være med på denne samlingen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted December 9, 2011 Author Share Posted December 9, 2011 Etter en nøye gjennomgang er du herved under rimelig tvil... akseptert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 Hei, På grunn av utenlandsreise for kone må jeg utføre paternale oppgaver i heimen onsdag og torsdag denne uke. Passer fredag for treffe i stedet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Brevik Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Dessverre kan jeg ikke fredag. M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 25, 2012 Author Share Posted January 25, 2012 Får finne ny tid.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts