Thor A. Granheim Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Hei Vil med dette invitere alle som ønsker og komme til IPMS Vestfold sin juleavsluttning den 6.desember Det vil bli en uformell utstilling av modeller som medlemmer har bygd dette året Det blir diorama, millitært og bil tilstede. Håper også at det kommer noen fly Andre byggere kan også komme og vise frem modellene sine, Dette gjør vi for og inspirere folka til og bygge mer og være aktive når vi går mot mørkere og kaldere tider(bygge vær) Vi starter kl 1800 og fortsetter så lenge det er interesse for det (vanligvis til 22-22.30 tiden) Det vil bli kaffe og brus og noe og bite i Vel møtt alle sammen og hjertelig velkommen skal dere være Mvh Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 er det bare å komme? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 29, 2011 Author Share Posted November 29, 2011 er det bare å komme? Jepp Ta gjerne med noen modeller også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 oki:) skal se om jeg får kommet:D men koster det penger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 30, 2011 Author Share Posted November 30, 2011 hei koster ikke noe og vise frem modeller, men det er møte avgift på 20kr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 ok, hva er adressa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 30, 2011 Author Share Posted November 30, 2011 AMCAR Sandefjord klubb's lokaler på Raveien. (Tingveien 2 for deg med gps). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 AMCAR Sandefjord klubb's lokaler på Raveien. (Tingveien 2 for deg med gps). Bra du tar ansvar om dagen unge Granheim Toppers, slikt liker vi andre latsabber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 tar nok en tur ja:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Blir dere veldig sinna om jeg svipper innom ? Vet ikke om jeg får sjangs til å stikke innom ennå men har lyst til å ta en tur Blir det veldig upopulært om jeg tar med en bag med byggesett til salgs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Blir dere veldig sinna om jeg svipper innom ? Vet ikke om jeg får sjangs til å stikke innom ennå men har lyst til å ta en tur Blir det veldig upopulært om jeg tar med en bag med byggesett til salgs? Alt høres helt ok ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 30, 2011 Author Share Posted November 30, 2011 Blir dere veldig sinna om jeg svipper innom ? Vet ikke om jeg får sjangs til å stikke innom ennå men har lyst til å ta en tur Blir det veldig upopulært om jeg tar med en bag med byggesett til salgs? Alt høres helt ok ut Støtter den ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny Ree Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Helt enig, alt høres helt toppers ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 tror nok jeg kommer en tur imorra:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 Bra, hyggelig med nye folk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Da ser det ut til at jeg kommer en tur i morgen, og tar med noen DVD'r fra kreaktiv, er det noen som trennger noe utstyr fra kreaktiv som maling, pakninger til airbrush eller noe annet så si i fra så legger jeg ut for det, å tar det med nedover Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 Jeg tar med noen modeller ifra butikken, får inn bunke med sett imorgen fra usa Niclas, kan du ta med Auto Air: 1stk candy rootbeer og 1stk candy brandy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Jeg tar med noen modeller ifra butikken, får inn bunke med sett imorgen fra usa Niclas, kan du ta med Auto Air: 1stk candy rootbeer og 1stk candy brandy? det er notert De har også fått inn noe deler til IAWATA også Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 takk kjekt og vite om Iawata`n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Jeg tar meg nok en tur. William kommer også. Tror han har mekka quiz i år og. Så det kan jo bli artig. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts