Edward H. Valholm Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Så var det på tide igjen .. Ny møtekveld for de som har lyst/tid/mulighet til å dukke opp. Alle er hjertelig velkommen! Tid: Onsdag 12. OKTOBER. - Kl. 18.00 - til vi går lei, eller ca. 21:30 eller lignende... Sted: Brochmannsgate 10C, 0470 Oslo, (Bomberommet) Oppgang C - Hvis døren er stengt ring meg på mobil (40004559) og jeg vil åpne opp) God plass, men husk å ta med eget arbeidslys (lyset i taket kan være litt dunkelt) og en skjøteledning pluss skjæreunderlag hvis nødvendig. Drikke og en evnt. matbit er også lurt. Kjøleskap er dog tilgjengelig. Parkering kan være litt "tricky", men det burde være en plass i nærområdet rundt gaten.. Legg gjerne igjen en melding her om du kommer! hilsen Ed Quote
Leif Haga Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Skal det være oktober kanskje......................... ??? Leif Quote
Arild Moland Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Lover ingenting. Utelukker ingenting. Arild Quote
Edward H. Valholm Posted September 27, 2011 Author Posted September 27, 2011 Leif: Du har rett.. Korrigert nå.. Kommer du en tur? Arild: Håper du dukker opp Ed Quote
Arild Moland Posted October 12, 2011 Posted October 12, 2011 Ja, jeg regner med at byggekvelden går som planlagt? Alt tyder på at jeg får anledning til å slenge innom en tur. Jeg vil glimre med mitt nærvær i alle fall mellom 18 og 20 sånn ca. Arild Quote
Recommended Posts