Jonny Ree Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Da er det tid for møte igjen - sommerens siste - vel møtt alle sammen! Tirsdag 28/6 fra klokken 1800 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 jeg kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 bump! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 bump! JEg driver å vurderer det samme selv, å komme altså Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Ser dessverre ut til at jeg må prioritere å få båten sjøklar før det blir alt for sent og før vi reiser bort. Så jeg får prøve igjen til høsten. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Erik Pettersen Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Hvis alt går som det skal, og det regner jeg med, så kommer jeg. Si i fra hvis det er noe spesielt jeg skal ta med. Tar med noe småtteri sånn i tilfelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Ser dessverre ut til at jeg må prioritere å få båten sjøklar før det blir alt for sent og før vi reiser bort. Så jeg får prøve igjen til høsten. R. Høres bra ut Jeg kommer en tur jeg, snakket akkurat med Niclas, og han kommer også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Jeg prøver å få til å komme en tur, men det blir litt senere enn kl 18 i så fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts