Thomas Fossum Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Hei ! Da er det tid for månedens IPMS østlandet møte på tirsdag 10/5-2011. Vi må utsette måndens konkurannse til neste måned,håper at dette går bra. Vell Møtt Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Vi må utsette måndens konkurannse til neste måned,håper at dette går bra. Hvorfor det? Det krever da verken forberedelse eller noen form for organisering. Kjør i vei, sier nå jeg (som ikke har noen nye modeller til konkurransen). Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Jeg dessverre kan ikke komme på møte denne gangen. jobber seint og passer veldig dårlig. Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Vi kan alltids improvisere slik at kåringen av månedens modell gjennomføres. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Fossum Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Hei Det er ikkenoe problem at konkurannsen gjennomføres,men da må en av dere som er der ta ansvar for å gjennomføre det. Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Kan ta det jeg. Hvordan er det med stemmesedler osv., ligger det på Kjeller? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Fossum Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Stemmesedlene ligger i arkivskapet i midtgangen,det er det innerste skapet til venstre,to nederste skuffene thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Resultatlisten fra kveldens møte, og fire deltakende modeller, er slik: Marius Moe - Volvo P 1800 - 27 poeng Svein Ivar Bråthe - Fiat 500 - 22 poeng Marius Moe - Splash Dancer - 12 poeng Svein Ivar Braathe - Bedford Whaler - 9 poeng Da jeg ikke husker hvordan poengene tas med videre, så overlater jeg til styret å regne ut dette. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Resultatlisten fra kveldens møte, og fire deltakende modeller, er slik: Marius Moe - Volvo P 1800 - 27 poeng Svein Ivar Bråthe - Fiat 500 - 22 poeng Marius Moe - Splash Dancer - 12 poeng Svein Ivar Braathe - Bedford Whaler - 9 poeng Da jeg ikke husker hvordan poengene tas med videre, så overlater jeg til styret å regne ut dette. Nils Takk for det Nils. nå har jeg lagt i liste Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts